Thursday, May 14, 2009

Lite snabbt från mig!

Ska försöka uppdaterar lite här i bloggen nu, men det får bli ett kortare inlägg.

Först ska jag berätta hur planen ser ut.

1 Juni åker jag o Cash till sverige igen! Jag har fått jobb på en av avdelningarna på psyk o börjar den 15 Juni. Till en början är detta ett vik t om hösten men meningen är att det ska förlängas o grejjas. 15 Juni-10 Augusti förlitar jag mig på vänner o familj när det gäller barnpassning o den 10 börjar inskolningen! Vi har fått en lägenhet på Kristineberg o flyttar in så fort vi kommer till svea! Huset här har fått en köpare o om allt går som det ska så avslutas affären i Juni, Curtan stannar då här i USA i några månader för att betala av sina studielån o sedan kommer han till oss i Sverige! Pling PLong!

Lilleman är sjuk...han hade ett par dagar med jättefeber o tripp till BVC o akuten. Nu är febern borta men har jobbiga utslag som kliar den lille fisen, ser ut som sharlakansfeber, ska te doktorn imorrn igen. Håll tummarna för han!!


puss på er

2 comments:

Sina said...

GLAD jag blir för eran skull gumman!!
O duktig du är som fixat jobb o allt!
Massa krya på sig kramar till lilleman!! <3 // Sina&Emmie

mormorewa said...

Hej Angelica!
På vilken avdelning har du fått vik. Hos oss på 4:an eller???
Vad kul att du kommer tillbaka till sverige igen, ska bli roligt att träffas.
Kram........../Ewa