Friday, June 5, 2009

Doing me some dishes



4 comments:

sina said...

Bor ni i sweden nu hjärtat?
Hur mår ni? Puuuussssen

Sina said...

Lelaaaaaaaaaaaa helskotta åhh tänk om du hade haft mitt nr så kunde du ha smsat så hade jag kommit snabbt till Ikea för o ge er en kram eller två!
Fatta vad chockad jag hade blivit om jag knatat på ikea i min egen lilla värld o så kom DU!=)
Jag skickar dig mitt nr på mailen på BDB!
Jaaa hahahhah BajsMicke kan man säga haha, du skulle sett honom..
O jag hörde när han berätta fortfarande helt chockat för sin bror idag; jaa, jag skulle bara dra upp den ploppen som emmie satt på, men där satt jag me en skithög i handen! HAHAHAHAHA!
Tack för grattosarna o troor du att det e en pöjk?=) Kanske=)
Gott o ha er här i Sverige!
Träffas sen när ni landat ordentligt. pussenokraamen

mormorewa said...

Hej! Vilken liten charmknutte du har.
Jaha så du ska börja på ettan du, ska du jobba dag eller natt?????
Självklart kommer jag upp o tar en fika, vi får bestämma nån dag.Den här veckan jobbar jag onsdag o lördag natt sen har jag semester.
Hör av dig till min mobil.
0703191729
Kram.........../Ewa

Åsa said...

Heeej gumman!
Men nu har du varit här alldelesans förlänge utan att jag fått höra din ljuva stämma! Tänkte att Cashan kanske borde skolas in hos tant Åsa oxå! :)
Kram kraam!