Sunday, July 26, 2009

Them brand new boots!


Nya gubbistöblarna! Inga blöta fossingar här inte!

2 comments:

Sina said...

Haaa så söta!
Vi måste oxå införskaffa ett par gummiboots nu när donnan börjar på dagis. O regnkläder.
Vad mer ska man tänka på söt? Tips?! Pöss

Sina said...

Uuuuu en hel del me andra ord=)
Har just beställt några 'swettisar', ett par jeans o sånt.
Jootack bebismagen lever sitt egna lilla liv. En riktig liten livlig rackare där inne!
Eller liten o liten vet jag inte för magen är STOOOOOR.
Mest magen som vuxit på mig denna gången med, bara det att magen redan är som höggravid med Emsan.
Men snart är bebin klar o ploppa ut o sen har jag mitt gjort!
All energi till mina små då!
O träna tillbaka min kropp så gott som det går, men det skönaste kommer o va att KUNNA andas NORMALT IGEN, FÖR NU KÄNNER JAG MIG SPRICKFÄRDIG=) Oj vart caps lock där!
Hur mår ni söta? Trivs du bra?
Hur mår finaste banan?
Massa kramar