Sunday, December 12, 2010

Änglar, finns dom?

JA! Det gör dom!! Jag har flera stycken i mitt liv!

Ni uppenbara vet redan vilka ni är <3 O så har vi några som är ganska långt borta men känns nära ändå, Lilla Sina-Fina till exempel. Slå upp ett hjärta av guld i en ordbok och ni kommer hitta en av få bilder (hon tycks undvika kameror den lilla människan) på Sina-lainen!!! Det är lustigt hur man kan tycka så mycket om en människa man aldrig träffat på riktigt :) Men snart ska jag träffa na!

Sedan finns det många fler, Martina, Fidde, habiliteringspersonal etc och alla betyder massor!


puss o lav jo allahopa

5 comments:

Sjöstrand said...

E ja inte en ängel för dig? Du är i alla fall en av mina!! Love u!! <3 :)

sina said...

Bästa bästa du, hur söt är du på en skala?
Vad glad jag blidde nu, underbara du=)
DU är guld lilla Lelan!

Och ja, halar nån fram kameran får jag snabba snabba ben! hhahahha

Puss nattinatt

Sara said...

Jag känner mig som en av dom uppenbara! :) Å det borde nog du oxå göra Anna! ;)
Älskar om dig söstra mi!
Du är min ängel oxå, men det vet du nog redan! ;)
Pöss pårej!

Frex said...

Haru många Fiddar?

Martina said...

var de jag, martina? isådant fall
tack baby!!!! love love love