Wednesday, January 18, 2012

Lilla vackra Babbi Doo




Vr fina lilla tjej! Igår fick vi besked på Baileys EEG, det visade sig att hon har någon form av aktivitet. Om det är epilepsi vet vi inte, men hon ska få börja med medicin nu. Jag tycker hon har nog! Jag blir ledsen och jag önskar jag kunde få det ist. Bailey är lika glad som alltid och jag är full av beundran för den starka lilla varelse som sprider så mycket lycka och glädje. Håll tummarna nu att detta är något som växer bort och att medicinen inte ger henne några biverkningar.

kramisar

2 comments:

sina said...

Men älskade lilla docka <3
Hon har verkligen nog!
jag håller mina tummar och tår här så att det ska växa bort snabbt,
det vet du!
Kramkalas snart?

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet said...

Eran fina tjej! Självklart kommer alla era nära och kära och även jag hålla tummarna att det bara är under en period och sedan att hon växer ifrån det precis som så mycket annat som barn kan växa ifrån. Förstår att det tynger ner dig att se lill tjejen med ännu ett frågetecken. Det fina med att vara mamma är att barnas lycka och leende läker det mästa i själen. Lycka till! Kram Lina