Friday, August 14, 2009

Why should I sleep in my own little bugger for a bed, when I have mom's?

Så.....gick o lade Bananis vid 18:30 o han sov som en stock....I SIN SÄNG. 20 minuter senare sticker jag in huvudet för att titta till den lilla schnuppisen, o vad hittar mamman då? Jo, det ska jag allt tala om- En liten karl sovandes som en stock....I MIN SÄNG! Hahaha han är för skön den lille....Han vaknade nog o såg att björnen och göran låg i mammas säng så han klättrade dit o somnade om. Varje dag klappar mitt hjärta allt hårdare för den lille, han är fantastisk!!!!!!!

3 comments:

Sina said...

Neeeeej e det sant???! haha vilken sötnos han är!!!!
Mitt hjärta hade smält totalt=)
Emmie sover i sin lilla-flickan-säng fortf så hon kommer ingenstans, *ler*, men nu när hon får ett eget rum om ett par veckor så ska vi köpa nån fin stora-tjejen-säng till henne med.
Fast jag tycker inte att hon behöver börja sussa i sitt eget rum än på ett tag (pappa micke tycker dock det!), för lgh är rätt stor och planerat som ett U och rummen ligger i varsin ände så neeee, hon får sova hos oss=) Pussss o duu, hittills har dagis gått finfint!!!

Unknown said...

I can only think he's dreaming of winning a race or something. lol, I love that little dude.

Sara said...

Haha! Va rolig han är! :) Att han somnade om där istället för att komma upp till dig... Han är allt för sööööt den där lille godingen! :)