Monday, March 7, 2011

Buzzar: Save Smart

I den här kampanjen ska jag buzza Save Smart, en sida där dess medlemmar får ta del av förmånliga erbjudanden. Man kan t ex få billigare hotellnätter, elpriser, veckans vin etc. Att vara medlem i Save Smart kostar inget och sidan är lätt att navigera. För mig har sidan inte ringt så många klockor, som småbarnsförälder med begränsad ekonomi prioriteras inte veckan vin eller italienska delikatesser. Jag hade önskat att man kunnat få rabatter på blöjor och storpack ketchup istället. Inte heller känns hotellnätter och weekend-resor värst aktuellt för oss som knappt får någon sömn hemma ;)

För att komma till Save Smart klicka HÄR

Ska tillägga att som buzzador uppmanar jag inte till köp, inte heller garanterar jag att varan håller måttet. Min uppgift är att testa och sprida, enligt word to mouth.

No comments: