Thursday, March 31, 2011

Utmaning!!

Anna- den lede har utmanat mig...ba pa paaa

5 sanningar om moi:

1.Innan jag blev mamma älskade jag skräckfilmer, nu kan jag inte sova efter CSI ens.
Nu hittar jag faror i allt. Snart måste jag ta körkort o det är SKITLÄSKIGT!!!!


2. Jag får kraftig ångest om jag inte städar innan någon ska komma på besök, därför HATAR jag oanmälda besök.

3. Jag tycker att det är knäppt att hata sin respektives ex, de tillhör det förflutna och du har antagligen inte ens träffat dem.

4. Jag blir trött på allt det här självuppfyllande tjafset hos dagens föräldrar, allt man läser och hör är JAG vill, JAG önskar, JAG behöver. Du valde att bli förälder, vad DU vill kommer sist. Nuförtiden har vi i väst uppfyllt alla steg på Maslow-trappan och har därför blivit totalt självcentrerade. Livet förändras efter barn. Deal with it.

5.Jag måste gå upp och dricka fruktsoppa på natten.

sådärja.

Jag utmanar Sina, men alla andra har redan blivit utmanade :)

4 comments:

sina said...

Du e så grym o klockren gumman så det finns inte!
LOVE!!!!

Lela said...

durå? kan du va själv!!! pöss

Sjöstrand said...

Gött nu fick ja reda på en Mads nytt :P hihi nä de fick ja inte men ja älskar dig!!

Sara said...

He he! Blev också utmanad men visste inte vad jag skulle skriva.. Men din punkt nr öh.. 4 ang städning vid besök skulle jag kunna sno rakt av!
Är precis likadan!!