Sunday, October 2, 2011

Söndag

Igår kom vår bästa Dette förbi fullastad med presenter! Hon hade vart på Gekås och handlat åt mina små! Hon är bäst våran Dette, fast hon är jäkligt envis för hon vägrar säga hur mycket pengar jag ska ge na! Men jag gissar att det är värt minst hundra bullpåsar.

Själv håller jag på att slipa och måla den vilda bebins klädskåp, det skulle blivit vitt men så hade de rea på ljusblå så då fick det bli det! Någon som vet vart man kan få tag i bra shabloner? Skulle vilja göra stjärnor på den. Martina, din pysslige typ, vet du?

Babbi-doo sover nu och Cash har åkt med Curtan till ÖoB för att köpa nya penslar till mamman, sedan ska de ta en tripp till djuraffären och titta lite också. Cash lämnade hemmet med sin mommos gamla plånbok i vilken han hade 57kr, dessa har han tjänat när han har hjälpt till med saker ;) Han var så stolt och stor när han hade egen plånbok! Vi får se om han köper något, oftast vill han bara titta, slantarna håller han hårt i! Det är bra det!

jajaja

1 comment:

sina said...

Sötaste Cashan<3
Emmie gillar 1 kronor.
Får hon en guldtia vill hon gärna byta den mot en enkrona, haha, du vet, man kan söpa sej bubbelgumm i sånna där automater=)
När hon köpt sej några små säger hon ; mamma jag lovar, inte svälja!