Wednesday, June 27, 2012

grattis min fina!

Idag blir du 4 år, i 4 underbara år har jag fått ha dig i mitt liv. Du är den finaste. Du är godhjärtad, eftertänksam och du har en enorm empati. Du gillar regler men hatar när folk bryter dem. Du har en stark vilja och du vill att saker ska vara på det sätt du är van vid. Du har humor och du är världens snällaste storebror. Du har många känslor och du gråter ofta när du blir riktigt glad. Tack för att just DU kom till mig den där varma dagen i Juni, jag har aldrig förr upplevt en starkare kärlek och lycka. Jag älskar dig mer än du någonsin kan föreställa dig och det finns inget jag inte skulle göra för dig. Jag ska göra mitt allra bästa för att ditt liv ska bli helt underbart, jag ska stå vid din sida oavsett vad som händer och jag vill dela all din glädje. DU ÄR ALLT. Med dig blir allt fullkomligt. Grattis på din dag min underbara lilla grabb! mamma älskar dig!

1 comment:

sina said...

Älskade pojke, ohh vad rörd jag blir.
Gråter han av glädje lilla älsklingen?? <3 Mitt hjärta smälter!
Massa massa massa pussar och kramar till finaste stora killen <3