Tuesday, June 26, 2012

Nutidens barbiehus!

Äntligen! Jag har äntligen köpt ett par riktiga löpardojjor, skattepengarna fick bju te lite :) Å som jag drömt om det här, jag vill gärna testa löpning men har ju inte velat springa utan riktiga skor, man kan ju inte springa skadad. De senaste månaderna har jag önskat mig dessa skor lika innerligt som jag önskade mig det där barbiehuset när jag var 8. Jag hittade via Beatatjata ett löparprogram för nybörjers så det tänkte jag prova på!

I övrigt lunkar det på, förra veckan var jag död, ingen energi eller ork. Viljan att träna fanns men inte orken, jag försökte men orkade knappt lyfta kettlebellen från hyllan. Jag plankade inte ens på hela veckan. Hm? Kollade över maten och räknade ut att jag låg på ca 1100-1300 kcal/dag....det lyfter man inga KB på! Så nu blir det att försöka öka på rejält, jag vill ju ha rutor och kanoner! Frågan är bara hur jag får i mer mat? Tacksam för tips!

1 comment:

Candra said...

Jag ökade mängden av kyckling och fisk, mer kalorier och mer protein. Fast nu är jag sjuk så här blir det inte mycket gjort på träningsfronten heller.