Saturday, January 10, 2009

Hej hopp gummisnopp

Joru. Nu är klockan 7 här o allt är tyst o lugnt, vi har ätit o diskat, jag o Banan har badat o nu sover han den lille karln.

Jag har så många saker jag vill skriva, men vetefan hur jag ska börja o var.

Mamma var ju här över jul!!! Ni minns falukorven o det hon skulle ha med sig? Iaf så ringer hon från Detroit där hon mellanlandat o berättar att de tagit ALL mat.....en liten del av mig dog. De har tagit två falukorvsringar, en julkorv, två paket prinskorv, en skinka o.....min BACONOST!!! Vafan jävla skitskallar. Tullgubben sa till mamma att han inte fattade varför de behövde konfiskera mat från sverige -De är ju renare än här....
JA! jävla rabiesland. -Smaklig måltid sa morsan o klapprade vidare till nästa kontroll. Av någon anledning hade tanten fått för sig att ta på högklackade stövlar....på en 17 timmar lång resa....haha det straffade sig minsann.
Det var mysigt att ha na här! Lilla Banan han älskade sin mommo må ni tro! Nu fattas bara moffa o alla kusiner, mostrar o morbröder!

Nu när vi äter middag på kvällarna ger jag alltid Cash hans kvällsgröt, på så vis äter familjen tillsammans. Det är mysigt som tysan dessutom vill jag gärna tro att han lär sig en del av att iaktta (note to self, sluta rapa vid matbordet liksom..) - pedagogiska måltider, som det så fint heter när man arbetar inom habiliteringen :) Eller vad säger du Malin?

Vi var ju i Ohio förra helgen hos Kasey, Mike o Lucas! Det var roligt att träffa dem o se hur lille Lucas hade vuxit!!

Imorgon spelar Steelers första omgången i play offs, vi ska o kika på det hos Curtans mami o papi, men först ska vi till Greg o Becky för att Curtan ska ta emot pris för att han vann fantasy footballen.

skrivkramp.

1 comment:

Anonymous said...

helt rätt my love helt rätt!
när sa ni komma t svedala då????
krama