Friday, January 9, 2009

Skitfolk

Läste precis i Annas blogg att någon anonymt skrivit en taskig kommentar om hennes val av brudtärna till det stundande bröllopet. Jag blir så jävla arg på folk, för fan liksom! Det är ju hennes dag, hennes o Kalles. Varför kan inte folk bara leva o låta leva? TA ER I SKITAN! O låt min Anna vara, låt henne få vara glad över sitt bröllop o låt bli att försöka förstöra den fina tiden hon har nu med all spännande planering! Gå o gräv ned era bittra arslen någonstanns.

När sådana här saker händer är det tur att jag inte bor i sverige för jag hade letat i varje liten håla till någon erkännt. Så gör man inte!

Puss o kram till Anna o Kalle för att de är dögulliga

3 comments:

Sjöstrand said...

Tack gumman! Du e den bästa =) PUSS

Ameyo said...

Men hörrni, jag har missat :(
Vad har hänt`?

Nu ruttnar stora sis!
Vem är det som är idiot:(

Ska det va så svårt att Leva o låta leva?

Anonymous said...

http://baramalinochjag.blogspot.com/