Friday, January 30, 2009

Lille gnoos

Mitt barn har tydligen blivit lika fotogenisk som jag...mao...inte särskilt alla gånger! Men han är så söt o han gör mitt liv så lyckligt!!! Idag har den lille karln knatat efter mamma i sin gåstol när hon städade. Gött med städat, det luktar göttans här nuu!

Tips! Vi har hittat en ny asabra tv-serie. United states of Tara heter den o handlar om en förortsmamma med multipersonel personlighetsstörning. Den är både gripande o rolig! Än så länge har det kommit ut tre avsnitt men se om ni kan få tag på den!!!

På Söndag spelar Steelers i SUPERBOWL!!! Det ni! Fan vad jag är spänd......skitans vad kul!! Vinner de är de det NFL-lag med mest LOMBARDIS!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, verkar som min resa hem kommer att bli ganska snart! Hoppas hoppas!!!!

Curtan har ett nytt jobb, bra bra! För de har gett oss gratis kabel-tv....typ 800 kanaler eller nåt och en DVR (för er som hört talas om TIVO så är det samma sak, en låda som gör att man kan pausa, gå tillbaka o spela in tv-programmen!) det är skitabra för om man pausar programmet sisådär 10 minuter i början kan spola framåt igenom alla jävla reklamavbrott!!!

Jag måste uppdatera BDB snart.....har massa bilder att lägga ut ju....så jädrans mökigt bara. Nu ska jag duscha. tjipp tjopp

Ps Grattis till lilla Emmie på 8-månadersdagen!
O till Martina o gänget-hoppas flytten går braigt som snous! Villa inte bort bland Restad-husen ....tihi

3 comments:

malin&pontus said...

åh va kul om ni kommer hem !! vill träffa den lille o dig självklart!
pöss

Anonymous said...

Tacktack tack sweetface!
Va kul o läsa lite om er!
Saknat ditt bloggande ju!
Hur mår ni då? Hållt er friska o så?
Men gud javisst e det sött när man städar o sötknoddas e hackihäl me en hehe. Pussipuss

Sjöstrand said...

Åååå vet du när det blir du kommer än? Snart kommer inbjudningen :P Om du inte är här på bröllopet får banne mig de va en möhippa då! Vill ju att du ska va me på nåt av det!! Puss