Wednesday, March 18, 2009

Fullt ös medvetslös

Idag har vi grejjat o grejjat! Eftersom vi ska sälja så är det ju en massa smågrejjs som måste fixas. Vi har hållt igång hele dan!

På förmiddagen gick vi till lekparken med Lilleman, han älskar att gunga o eftersom det var sommar idag så fick vi ju passa på! Nu har han kommit på en ny rolig lek också, han ska mata mamma med allt, han håller upp skedar, pipmugar o leksaker o så ska jag låtsas att jag smakar på det o säga "mmmmmmmmmmmmmmmm" med pipig röst! Det är skoj o han är så söt!!!


nä nu ska jag se på tv.

kyss

2 comments:

Sjöstrand said...

Du måste ring mig nu!! Fick du mitt nya nummer? Spricker nästan av saknad ju!

Liza said...

Så mysigt! Här börjar det bli mer och mer snöfritt på vägarna men jag har ingen att leka i parken med =(