Tuesday, March 31, 2009

Imorgon

Så...imorgon, eller väldigt tidigt torsdag morgon (2 på morgonen...) börjar vi färden mot Newark, NJ! Jag behöver inte checka in förrän klockan 3 på eftermiddagen men om vi åker tidigt så har vi tid för att stanna så Bananis inte måste sitt 7 timmar i sträck i bilen....hade ju inte funkat med blöjjor heller liksom. Vi kommer vara framme ungefärligt 11-12 på förmiddagen så vi kan äta o lata oss. Sedan 17:20 åker planet med Lela o Banan till Sverige!!! Jösses-vad gött!

Igår tittade vi på Pineapple express, den var kul som snus faktiskt, Seth Rogen är ju en favvo! Den filmen har en scen som verkligen förklarar min humor, hela filmen är kul men just den här scenen fick mig o skratta så jag nästan kissade på mig o jag har gått hela dagen o skrattat åt det. Utan att avslöja för mycket, så är det iaf en scen när de dåliga killarna bryter sig in i en av karaktärernas lägenhet. Man ser hur de går runt o letar efter folket som de vill ha tag på o när en av dem passerar sovrummet, ser man i bakgrunden o ganska ur fokus att han som bor där ställt upp en liten indianby på sin säng, jag trodde jag skulle dö....fyfan vad bra. En by med tipis o staket o grejjer....hahahahahahahahah! Det ska bli min lyckliga plats, var gång jag är ledsen o nere ska jag tänka på hans fina indianby!

Bananis dracken hel mugg välling innan han somnade! Bra det, då kanske han inte vaknar lika många ggr i natt? Dessutom ska han ju vänjas av om några månader o då är det ju trevligt om han kan dricka lite Lelle på kvällen! Det va något mer jag skulle skriva men jag har så möe i huvvet att det blir överbelastat. Försöker skriva mer imorgon annars uppdaterar jag när jag är i svea!!!Guuu vad vi ska kramas!

Nu ska jag äta popcorn o titta på Fat people crying (för er som inte vet så är det Curtans namn på Biggest Loser, o han har nog en poäng.....så möe som de bölar så förlorar de nog minst 20 procent i ren vattenvikt..) KÖSS!

5 comments:

Sina said...

Aaaahahahahahah jaa skulle en annan böla så mkt skulle man ju bli uttorkad!
Trevlig o säker resa hemåt söta ni!
Tänker på er! Pussokram !!!
Och har ni vägarna förbi så bjuds det alltid på kaffe i det här hemmet=) Love!

Sjöstrand said...

Ååååå Nu är du på väg gumman! Nu måste du ringa när du kommit fram =) Vet ju inte hur jag når dig när du är här ju!!! Hoppas resan gått bra!!!

Eka said...

Du måste garanterat höra av dig när ni landat i swedala så bokar vi in en heldag!!
pussokram

carrofixar said...

Fääääääärrrrrrrrjjjjjeeeeeeeee! Jajamän. Guuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar.... Jag har tänkt på dig i typ nästan utan uppehåll i flera dagar, sedan glömmer jag av dig lite o sedan kommer jag på dig igen, lika glad varje gång!!!!!!!! Du kommer aldrig att behöva ringa världsnaturfonden o anmäla mig, vet det flicka! Kärlek i stor mängd från din lojale följeslagare Belulah

carrofixar said...

Trampa, trampa, trampa. hjärtklappning.... Jag kännnnner hur du har landat i Svealand just nu... trampa trampa trampa.... Hihi