Sunday, March 1, 2009

känns bättre nu

Så det känns bättre idag o så, mycket pga alla fina kommentarer från er! Ni är guld allihopa! Lille sov bättre inatt, han vaknade bara 2 ggr! Så det kändes lättare imorse, han sov till 8 oxå vilket hjälpte det med!

Ok, så imorgon kommer det en mäklare hit o kollar....vi vet att marknaden suger just nu men det är för dyrt att bo i vårt hus på bara en inkomst (o vi har kollat, om jag jobbar heltid kommer hela min lön gå till dagiskostnader....) o vi får ju inte sålt om vi inte lägger ut det. Så efter det är frågan vart vi ska bo? Men det lutar åt svea nu. Vi får se. Men jag hoppas!!

Guuuu nu är det bara en månad kvar o sen får jag träffa alla mina fina!!!!!!! O Banan får dra Kalle i skägget! Jojjo! o så tack till min Anna för hennes notis i bloggen! Hon är så bra hon!!!! O snart sa ho bli fru mä! Jösses vilken grejj!

pussikramis

2 comments:

Anonymous said...

Lycka till med mäklaren! Hoppas att han ger er ett bra pris! Ni är alltid välkomna till Svea rikes land! Saknar er! Vi ses ju snart... Kram så länge!

Anonymous said...

Va?? Kostar det så mkt med dagis?
Hur f-n har folket råd o leva där??
E det sant ; Sverige???
Men guud gumman, det vore väl topp=)
Va säger Curtan?
Pussis