Saturday, March 14, 2009

Snorig

ja fyfan....känns som om en elefant har parkerat ändalykten mitt i plytet på mig :( Men det blir nog bättre snart.

Cash är inte sjuk....peppar peppar. Mycket värre än att vara sjuk själv är ju att se sin lilla sjuk, man blir så satans maktlös.

Bananis har börjat med en skojsig sak när han badar nu, jag fyller upp badkaret bara lite o sedan låter jag honom ligga på mage där i och plaska! Ser för kul ut för han "simmar" fram till ena änden sedan vänder han och simmar till nästa! Som en liten Phelps! Dessutom, om jag lägger honom i badkaret innan jag stängt av kranen så simmar han fram dit snabbt som vinden i träden o sticker huvudet under, sedan skrattar han jättehögt o sprattlar med hela kroppen för att han tycker det är så himla mysroligt! Gud vad jag älskar den pojken!!!

Nu är det bestämt! Det blir sverige! Mitt gröna kort går ut i November så vi skiter i att förnya det! Jag måste bara se till att ha ett jobb som väntar, eftersom jag inte jobbat i sverige på 2 år så får jag ju inte stämpla. MEN! Jag ringde min chef på mitt gamla jobb i Porrås o ska in på möte med henne när jag är i Svea i April!! Håll tummarna nu alla kompisarna! Huset ligger ute på försäljning o allt! Gött att det börjar röra på sig.

Nä, nu ska jag äta Werthers Orginal o inte titta på melodifestivalen. Kyss på er!

4 comments:

Anonymous said...

Fan va nice :) jag håller tummarna för dej ;)

Anonymous said...

ååååhhh jippi, då kan vi ju samföra våra barn utan att flyga och bila en massa...! JIPPI :)
puss på er

Sjöstrand said...

Åååå så glad ja blir vännen =)

Anonymous said...

Fan va roligt, hoppas att allt går bra...lycka till.

Candra