Monday, December 8, 2008

En vecka...

Om en vecka kommer min mami! Hon ska stanna i 15 dagar o hon har med sig BACONOST!!!! när jag var gravid var det det enda jag kunde tänka på o det finns ju inte här...fatta den situationen. Dessutom har hon med sig falukorv, julkorv, prinskorv, alladin, smågodis, polarbröd o sempervälling o gröt till Bananis! Vetefan hur hon ska få plats med kläder ;)


Jag är trött o jag är uttråkad. Jag ska till biblan nästa vecka o se om det finns nåra mammagrupper här i stan. Jag kan inte sitta hemma jämt o dessutom behöver Banan lära sig att umgås med folk o andra barn.

Hade jag bott i sverige hade jag åkt o hälsat på Sina! Hon bakar ofta, det är BRA! hehe

köss

3 comments:

Anonymous said...

Här hemma i Svieden e kl 05.30 på mörrönen nu..
Jag o Emsan har varit uppe ett tag.
Hon vaknade tokpigg (ibland kan jag tro att hon har en släng av damp min lilla kicka=). Hon bara vägrar att sova nu o jag tror fasiken det är pga att vi börjat ge henne välling istället för ersättning? Att hon blir piggare av den?? Vi har lattjat här o nu ligger hon i sin sitter o eyeball´ar mej me glimten i ögat..
Söta unge=)
Duu, ide´n me biblan tycker jag låter SUPER!
Hoppas du finner några snälla mammor o rara knodds o umgår med!
Man behöver verkligen det där!
När jag vart pregnant var jag nyinflyttad i örebro. Genom familjeliv lärde jag känna några gravida tjejor här och 2 av dom är mina bästisar här. *ler*.
Vi hörs av dagligen o träffas ngr ggr i veckan. Utan dom hade jag nog flytt hem till 08 igen.
Och, hade du bott närmre hade du fått komma på fika nääär som.
Kieka bullar o paj me mej=)
Kanske att i framtiden, när du flytatt hem, kan du o banan ta en tripp till öret? Skulle jag tycka va jättemys=)
va gött att din mammma kommer snart. Du/Ni måste längta ihjäl er!
Fråga om hon kan köpa Nestle´s havregröt till banan?=) Finns tom i banan o päronsmak. Det e milt mot deras små maggar oxå!! Emsan ÄLSKAR gröten, helst den icke smaksatta.
Samma med deras havrevälling.
Och då funkar magen fint oxå eftersom de flesta av produkterna är milda och till bra pris=)
Hoppas veckan går fort nu, så får du ha din mami där och allt gott hon ska ha med sig=)
Pussar hjärtat. O pussar till världens sötaste Cash-beijbi från Emmie o mej <3<3<3

Anonymous said...

Kul att din mamma kommer på besök o gott med svenska godsaker :) Hoppas allt är bra med er o så.. Han e så söt eran pojk.. :D

Anonymous said...

DEAL!!! Det vet du=)
O jag vsste inte att det var så pass nära ändå=) Sounds very nice.
Sås, när flyttar ni hem? *ler*