Thursday, December 11, 2008

Jävla Curtan!

Imorse kunde jag ha gjort en hallmatta av min man...

Först vaknade lillen vid fem o ville ha mat o rena kalsonger, o det fick han ju givetvis, sen när han somnat om gick jag på dass o kände då att det luktade väldigt mycket lavendel...detta fick mig att ana oråd så jag gick ned till vardagsrummet. O visst sa bajset, Curtan hade glömt blåsa ut ljuset innan han la sig.

Sedan vid halv åtta sov fortfarande Cash, detta har inte hänt på ett långt tag o jag tänkte glatt att idag kanske jag kunde sovmorgon!!! Näää minsann, då kom Curtan in o kastade sig på sängen för att säga hej då...trots mina varnande blickar, o vem vaknade då?

1. Skalman
x. Cash
2.Elvis

Så inte nog med att han kunde startat en brand, inte fan ska jag få sova heller.


6 comments:

Anonymous said...

Haha jasså :) aa herregud denna tand vad den ställer till mycket.. Liam höll mej vaken från 02:20 till 05:30 i morse, han var överlycklig, jag skit trött :P O massa rinnande bajs i blöjjan kommer det, jobbigt fan o skita så mycket, så nu går salvorna åt så han ska slippa bli röd.. Allt väl med er annars då? :D

Anonymous said...

Inte va det Elvis iaf va??
*ler*
Stackars gumma. Massa kramar till dej o din supersöta son <3

Anonymous said...

Aa visst fan är det bra :D Den serien slår alla serier ever.. Har ni haft för er för skojj i helgen då? :)

Anonymous said...

Du har så fin blogg!
Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D
Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!
Hoppas att du har haft en fin dag hittils!
Kram :*

Anonymous said...

Ohhhhoooo!!!
Då tycker jag att du ska ta me mej nån gång i framtiden för o se på din broschas band=) D skulle jag gilla! *ler*

Anonymous said...

Hej hej! Ja ibland så har man lust att spika upp karlarna på väggen...hihihi....men de är ju ganska bra att ha ibland också....faktiskt....åh vad kul att ni kommer snart.....längtar så att få se charmtrollet i verkligheten.....kraaaam så länge..."Bästekusinen"