Sunday, December 7, 2008

Reglerna är följande:

Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra!

Detta är jag stolt över:


Jag stolt över min vackra fina son o min man, de gör mitt liv underbart!

Jag är stolt över mina två starka kusiner Gina o Anette som trots svåra motgångar alltid finns där för andra

Jag är stolt över mina föräldrar o syskon:
Pappa- du har alltid varit en klippa o jag är så glad över den underbara kontakt vi har nu
Mamma- du tog tillbaka kontrollen över ditt liv o du är min mami!
Jimi- Du har gjort så mycket trots att du hade alla emot dig
Daniel- för att du sprider lycka o glädje till en hel stad
Albin- trots hård hockeyträning o musikskola så du aldrig hann vila så gick du ut nian med asbra betyg o du är en jävel på musik!
Victor- du är en glaskit som gör alla glada o även fast dina första år i livet var svåra så gnällde du aldrig
Sara- du har alltid haft en stark integritet som jag beundrar o så är du jäkligt rolig jämt
Johanna- du har alltid gått din egen väg o i höstadiet tyckte jag du var skatafrän för du vågade alltid vara dig själv

Jag är stolt över mig själv för att jag vågade ta steget o flytta o för att jag satte mig själv i första rummet.

Jag är också rätt mallig över att jag lärt mig så mycket om mig själv o andra det senaste!


Jag utmanar alla som läser detta! Har du ingen blogg så skriv ned dina svar som en kommentar här i bloggen! Jag fick denna utmaningen av Fina-Sina!

1 comment:

Anonymous said...

Sötgumman GRATTOS på namnsdagen!