Sunday, December 7, 2008

Nya kläder o lavendeldoft

För ett par veckor sedan hade min karl samlat en massa poäng på sitt jobb o på så sätt förskansat sig ett $40 presentkort hos Target. Detta gav han till mig att köpa lite kläder för!!! O det har jag gjort idag! Här i USA är det ALLTID rea så jag har roffat runt bland rea-kläderna o handlat 6 nya tröjor för $24! Sen köpte vi sockar o deo till Curtan o ett lavendelljus som doftar mummalainen. Han är allt bra snäll min make.

Dessutom köpte han mig en Whopper Jr på BK!!! Kan inte bli en bättre dag :)

Nu börjar snart Steelers! Banan kör bil, det tycker han om. Han pratade om att han skulle åka o plocka upp Emmie för en tur med picknick- kycklingsallad o baguetter tror jag de skulle ha ;)

Köss

1 comment:

Anonymous said...

Jaaa emmie har varit såså spänd inför dejten idag. Hon har låst in sig på toa flera ggr o bättra på sminket=)
Den säärleken den säärleken=)))