Friday, May 11, 2012

Fredag!




Idag är det fredag minsann!


På bilden ser ni chokladmousse med hackade nötter och hallon, och då tänker ni - Nu ska hon allt unna sig!


Men icke! För den är helt nyttigt och när jag fick receptet av Anna påmindes jag varför hon är min bästis :)


Dagens då...


Frukost,
Fiberknäcke med rökt kalkon, 1 ägg, vatten och kaffe med mjölk.


MM1,
Kesella med hallon, vatten och nötter


Lunch,
Fiskbullar, broccoli, 1dl mjölk, vatten


MM2,
fröknäcke med mjukost, vatten


Middag,
grillkorv med salladsbladsbröd, liite ketchup och senap för smaken, vatten


Kvällsmat,
1 ägg, kesella med bär, vatten.


Grey's mål,
Nyttig chokladmousse och grönt tea.


Idag tränar jag inte, inatt har jag inte sovit mkt pga snuviga barn så jag tar vilodag idag ist för söndag!


pöss

No comments: