Wednesday, May 16, 2012

Som vanligt!

Hej hej leverpastej!

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men allt har flutit på som vanligt med träning och kost! Träningen fick dock stå tillbaka häromdagen när världens rikligaste moster röd kom på besök ( need I say more....swooosh liksom). MEN JAG HAR INTE FUSKAT EN ENDA GÅNG! Mitt resonemang just nu är att avstå gottigheter ( utom söndag på Nandos dop) och först komma i den form jag vill ha, sedan kan jag lägga till de fria måltiderna, för mig handlar det om att ändra hela mitt tänk vad gäller mat. Innan åt jag godis varje dag och jag kan helt ärligt säga att jag inte ens kände vad det smakade, jag åt det för sockret och tog det slut fick jag nästan panik- som knark. Nu menar inte jag att jag ska vara skitstrikt, men jag kommer inte äta tre fria i veckan och de fria jag äter kommer jag välja med stor omsorg. Imorgon kommer mama Sue <3

No comments: