Saturday, May 12, 2012

Idag

Idag har varit en rätt kass dag vad gäller mig själv. Idag har jag varit bitter ledsen och liten. Det är viktigt för mig att alltid vara glad för andra och positiv till allt, men ibland har man dagar då allt kommer ikapp och man är liten och avundsjuk, idag har varit en sådan dag hos mig och jag är inte stolt men jag inser att jag är människa.

maten idag,
Frukost, Fibergröt med hallon och ½ banan, 1 ägg, vatten, kaffe med mjölk.

MM1, fiberknäcke med rökt kalkon, Vatten, 5 valnötter.

Lunch, Kesella med hallon, fröknäcke med mjukost, 1 msk jordnötsmör, vatten (ingen idealisk lunch kanske men ok)

MM2, fröknäcke, rökt kalkon. Vatten.

Middag, Grillad kyckligfilé, tzatsiki, rotsaker, grönsallad, Ramlösa äpple.

Kvällsmat, Kesella med hallon, 3 finn crisp med mjukost, 3 skivor ost, vatten.

Myspys idag blir grönt tea och ett par rutor stevia-sötad choklad (den är jättegod och det är linfrö i den!)

Idag var jag taggad för träning!

10 km på crosstrainern, 15 min intervaller resten PW.
Sedan gjorde jag en liten cirkel: 20 axelklappar, 45 sek sidoplanka vä, 20 axelklappar, 45 sek sidoplanka hö, 20 axelklappar, 45 sek sidoplanka vä, 20 axelklappar, 45 sek sidoplanka hö, 10 Dips, 45 sek SP vä, 10 Dips, 45 sek SP hö, 10 Dips.

1min planka på boll, 20 step up, 1 min planka på boll, 20 step up, 1 min planka på boll, 20 step up.

Stretch :)

Det är så gött att känna hur man blir starkare och piggare för varje dag!!

No comments: