Saturday, November 8, 2008

Lördag

Nu är hon i Amerika min Anna! Gött, o i morrn kommer hon hit!

Idag har min son VERKLIGEN hittat sin röst, han har pratat o tjohat hela dagen- o cyklat med benen. Så i 2 timmar cyklasjunga följt med 45 minuters tupplur o sedan har det börjat om!!!! Han är så härlig min lilla sötbanan. Sittandet blir bättre o bättre, han sitter ju fortfarande bara utan stöd om han sitter i knät o han är ju lite framåtlutad, men det är så spännande!!

Nu sover han.

Curtan är o kollar Penguinsmatchen hos en kompis o jag funderar på vad jag ska göra. Fick hem Det sjunde inseglet med Netflixen, men jag vet inte om jag orkar vara så ärkekulturell idag, kanske ska jag titta på något lite mera lättsmält.

Efter graviditeten så kan jag inte kolla skräck längre..vet ej varför men nu skrämmer det skiten ur mig. Kan knappt läsa skräck heller. Håller på med Stephen Kings Geralds game o jag vet inte om jag kan fortsätta, vågar knappt sova efter jag har läst o jag har inte ens kommit hälften. Weird.

återkommer

No comments: