Tuesday, November 11, 2008

Utedag med fölket

Idag började dagen med ett besök hos farbror doktorn för 4 månaders sprutorna...fan, man vänjer sig aldrig vid att se sitt barn så ledset! Men stor är han! Hon skrattar alltid doktorn när hon ser honom för att han växer så fort o mycket- han svälter ju inte i alla fall som hon säger :)

Hans födelsemärke på handleden "ramlade av" förra veckan o blev ett litet sår, jag frågade om det o hon sa att det nog var en liten cysta som spruckit, hon sa att om den kom tillbaka så skulle vi höra av oss men att det inte var farligt. O han lider ju inte av det.

Sen åkte vi med Anna O Kalle till Southside inne i Pittsburgh för att Kalle ville gå i en gitarraffär o så ville vi visa dem en fin o skojjig del av The Burgh! Där nere finns en massa mysiga vintage stores o tattoo shops! Så vi fikade på The Bee Hive ett riktigt alternativt ställe vi gillar! Sen käkade vi på Eat n Park, bra dag! Banan älskar att vara ute så där bland folk o ljud. Igår när vi var på köpcentrat vart han helt salig!

Det är väldigt gött att ha sin Anna här, man känner sig braig då! O så när Cash somnat igår o jag visste att han inte skulle vakna innan 6 så drack jag två glas vin med na! Det var najs första alkoholen på nästan 2 år, så lite på snöret blev jag allt! Men nu har jag fått tanka lite så nu känns det inte så långt o jävligt längre o vi har bestämt att vi ska försöka flytta hem tidigare!

köss o gnatt

2 comments:

Anonymous said...

Oh gumman låter som att ni har det tokgott=)
Tänk sicken tur vi har som har våra allra finaste vänner.
Dom betyder så mycket!

Anonymous said...

Hej gumzan!
Jag vet ff inte om du sett att jag svarat på din kommentar i min blogg???????

Såååå, när är det tänkt att ni ska komma hem igen, till det gamla Svedala???