Tuesday, November 25, 2008

Tack till alla gulliga

Tack till alla er gullgullar som på ett eller annat sätt hört av sig angående mitt förra inlägg. När man sitter här i Merika blir man lätt isolerad o eftersom de vänner jag har här bor en timme bort o inte har några barn kan man ibland bli ensamast i hela världen. Det är så skönt att ni finns allihop!

Jag är inte deppig eller så nu, jag försöker bara lära mig att vara mamma.....o det är inte det lättaste har jag märkt. Blir det värre när man får fler barn? Dubblas skuld o oro då?

Dock, jag har hemlängtan så det skriker om det!!!!!!! jag vill hem nu!!!! Det bästa är att vi kommer försöka flytta hem så fort som möjligt. Problemet just nu är att vi måste vänta tills husmarknaden blir bättre....o det kan ju ta ett tag!


Puss o lav jo!!!

2 comments:

Sjöstrand said...

Du e ju en underbar mamma gumman!! Du gör det kanon bra!! Love U!!!

Ameyo said...

Nja inte vet jag om det dubblas med fler!
Inte vad jag har märkt. Det som tillkommer då är iof att man ständigt går med dåligt samvete mot nån av ungarna för att den andra får mer ;-)

Du är den bästa mamman din son kan ha! Man gör "fel" ibland även som mamma, sättet att överleva det är att vara förlåtande mot sig själv! Stå för att man gjorde fel, be om ursäkt o gå vidare:-)
Ingen är perfekt, någonsin.
Men ur din sons perspektiv är du det bästa han har:- Med fel o brister. Villkorslös kärlek kallas det;-) O det föds faktiskt oxå med barnet, förmågan att älska heeelt villkorslöst. :-)

Vet hur det är att vara långt ifrån sina kära med. Inte en hel atlant emellan, men det spelar inte så stor roll, 36 mil eller en atlant, det känns lika!
Krams!!