Wednesday, November 5, 2008

Obama

Jag sitter o lyssnar på Banans andetag i babyvakten, det är ett fint ljud- det finaste. Om bara några dagar kommer Anna!!!!!

Jag är så jäkla dålig på att blogga, vet aldrig vad jag ska skriva. MEN! Valet igår......fan vad gött att han vann Obama! Jag blir lite stolt över Pennsylvania, den här delstaten är full av rasister (den som säger att klanen inte finns längre kan skita sig i näven) o andra gamla bigotter, men han vann här! De räknar ju inte var individuell människas röst utan här ser de vem som vunnit i var delstat o sedan är varje delstat värd olika många röster. Men det var härligt att se att Amerika inte är så rädda för förändring ändå!

Nä.....jag försöker imorgon igen. Köss

1 comment:

Ameyo said...

Hehe jag brukade sjunga "Lilla Totte" för Elma....du vet om den elaka hunden! Haha!
Hons omnade jämt som en stok!