Thursday, November 20, 2008

Vafan....

Läste precis för första gången Blondinbellas blogg.....fyfan. Jag är ledsen men DETVARTAMEJFANDETJÄVLALÖJLIGASTE vilken klyscha! "Ah, ska till rivieran o bara njuta o sen ska jag köpa en hund för att det är modernt då liksomba" Sen var det någon förstoppad bild på någon outfit där hon försöker se high fashion ut. Läser verkligen folk den här skiten?

kolla själva o döm själva www.blondinbella.se

Egoina, däremot hon är kul som fan! Inga trista urlånga tirader om ärtgröna leggings och guldsandaler där inte. TACKGODEGUD.....så tröttsamt. Jag ska nog lägga ut en sån där posébild, iförd mina trasiga mjukbrallor o linne med barnkräk på, håret bär jag i flottig hästsvans o på fötterna Curtans tofflor.

Annars är allt bara bra! Tittade precis på Greys....säger bara Denny Denny Denny........ååååh.


Jajajajajajajaja! Curtan är o kollar Stålers spela, Chris hade biljetter.


gonatt

1 comment:

Ameyo said...

Egoina var ju urkul:-)

Tack för tipset:-)