Monday, November 3, 2008

på tisdag o på söndag

Nu är det mindre än en vecka till Anna o Kalle kommer hit!!! Woohoo! Ska bli så roligt att få träffa min AnnaBög o det ska bli skitkul att äntligen träffa Kalle! Jag är så glad att hon träffade honom, hon låter alltid så glad när man pratar med na!

Imorgon är det val. Obama! Plis, people of America dont repeat.....Mc Cain vore rena döden för det här landet, 4 år till av samma skit.

Jag har ÄNTLIGEN lärt mig att lägga Cash på övervåningen! Fast jag är fortfarande skraj. Men Babyvakten gör sitt jobb, ställer jag den i hallen på nedervåningen så hör jag den överallt i huset, den är bra den...man kan t om duscha med den.

Cash klädde ut sig till Stewie från family Guy till Halloween han!

Nu ska jag sitta här o finnas lite. Innan det är dags att gå ge Banan äppelmos o sen gå till affärn!

SINA, ta hand om dig....du vet vad jag har sagt, Pro Viva o vila!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Sötnoos!!=))
Imon ska jag handla Pro Viva BUMS!
Vila ; jag ska göra mitt bästa! *s*
Tack gummsa för att du är så go!
Pussen <3