Wednesday, February 11, 2009

Du o din partner!

Vad heter ni?
Angelica o Curtis
Hur träffades ni?Vi träffades på Steelers.com ca 6 år sedan, o blev skitbra kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? svårt att säga exakt men vi har varit gifta i 2 år den 5:e April

Är ni förlovade? Gifta
Bor ni ihop? JOJO!
Har ni barn? Yes, Våran fina Cash
Har båda körkort? Nix, bara Curtan
Isåfall, vem kör bäst? Lille Banan!
Kommer du ihåg er första kyss? Jajje
Vem sa "Jag älskar dig" först? Curtan
Vem är äldst? Jag! med några månader
Vilka stjärntecken är ni? Vädur o Lejon
Vem fyller först på året? Moi
Vem är längst? Curt-dirt
Vem sjunger bäst? Jag tror Curtan
Håller ni i handen på stan? OftaInnan vi hade en liten gjorde vi det jämt
Var nån av er oskuld när ni träffades? Det säger vi...neeee
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja väldigt faktiskt...jag hjälpte honom att planera sitt frieri till sitt ex osv...haha
Vad har ni gemensamt? Ja, och nej
Blev du kär i första ögonkastet? Nej
Har ni någon speciell låt? Vad som helst med Hasselhoff hehe
Har ni några "fri kort"? Aldrig i helvete
Har ni stora framtidsplaner? oja massor
Har ni gråtit i varandras armar? flera gånger
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Skottland
Vilket är ert bästa minne? När vår lille Cash kom!
Vem lagar bäst mat? det är nog jag, fast Curtan är inte dålig heller
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, badar bebi, läser saga o kollar tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? USA-SVERIGE....
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka?Ibland så flisor flyger hehe men aldrig så att Cash ser eller hör
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS-ar.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen
Vad använder ni för preventivmedel? Das pill
Pratar någon av er i sömnen? Jo, mest Curtan


Jag utmanar alla folket!

No comments: