Thursday, February 19, 2009

OJ! Vad spännande!



Lillefot har ju varit lite knas de senaste veckorna, han sover inte på nätterna, han är okaraktäristiskt gnällig o han har vart lös i magen....O idag kom den! Den första tanden!!! OJ! Mamman blev alldeles galentokig, o klappade händerna o tjoade så till den milda att tom den grinige Cash var tvungen att dra på smilbanden :) Det är så häftigt att man kan dö!!!

Annars så planerar jag för min Svearesa! Guuuuud nu är det typ 40 dagar kvar....jisses vad jag ska äta leverpastejmackor då! Ska bli så kul att träffa er alla!! Roligt att få visa upp lille oxå!

Idag fann Banan tv-bänken.....ojojo......kul hade han med pappas Call of duty...hihi jag hoppas han tar sönder det...jävla tv-spel! hihi

Jag gjorde lite barnmat idag, det blev två "lunchlådor" till Cash, kyckling med ris o morötter :)

2 comments:

Sjöstrand said...

Nu blidde ja allt lite stolt! Hahaha han börjar bli stor pojke =)

Anonymous said...

Grattos till 1a tandabissingen söt!!