Friday, February 13, 2009

Fredag


Så vart klockan 4 o allt är gjort, nu väntar vi bara på papi C, så att vi kan åka o fira farfar(Goopa) på hans dag!

Idag vart det som alla andra fredagar städdag här i det Schwoebelska residenset, så nu frodas vi i ett rent hus! Efter städning så tog vi oss ett välförtjänt bad jag o Lillefoten, o nu så vetefan vad vi ska göra....

Cash har börjat med en ny grej när hans ska sova, han kan bara sova om han får hålla i remmen jag har om halsen......vad ska man med nallar o snuttefiltar till liksom? O så kan han säga mamma! Först trodde jag han bara gjorde ljud, men han ropar faktiskt efter mig! Lille. Skiter i vad andra säger! Han säger mamma!

Ha en fin helg!

1 comment:

Anonymous said...

Jamen klaaart han säger mamma.
Wihoooo sötungen=)
Mmm, alla har dom sina grejer för sig när de ska sova.
Själv e jag full med pyttesmå blåmärken på hals o armar då Emmie 'knypplar' med sina små fingrar.
Ont gör det! Men, det e hennes mysgoosgrej lixom.
Men, hon har slutat o dra mej i peruken iaf. *s*
Pusspåer!