Friday, February 6, 2009

Ny Utmaning funnen i Malins blogg!

Utmaningen: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Jag är sjukligt rädd för att sätta i halsen, eller att någon annan ska sätta i halsen o får därför ångest om folk inte är still när de äter.

2.Ibland retar jag upp så till den milda grad på Curtan, fast han inte har gjort något. Jag retar upp mig på saker han kanske kommer att göra i framtiden.

3. Malin, jag är helt med på din tåludds-linje...

4. Jag har städmani o när jag städar är jag ALLTID jättearg

5. Jag gråter minst 3 ggr om dagen av olika orsaker, behöver inte vara något ledsamt, kan vara något glatt o fint (vilket det oftast är)

6. Negativa människor gör mig förbannad

7. Förra vecka klippte jag lugg...ingen kort eller så....bara det att jag inte visste att mitt hår efter graviditeten blivit pudelkrull när det är kort. Plattången hjälper inte, jag ser nu ut som Dee snyder utan hårband.

8. Jag kan fortfaramde komma ihåg hur ont det gjorde att föda barn.

Utmanar er som vill!

1 comment:

malin&pontus said...

haha 1. dee snyder e ju inte het allså *sorry*
2.tåluddet ska bort!
3.ja e oftast negativ:/....e du alltid förbannad på mig utan att säga ngt? hehe
krraaaaaaaaaaaam
ps lycka t me luggen ds