Saturday, February 7, 2009

sikken dag

Idag har vi vart ute o farit hela dagen lång! Åkte först till posten för att fixa med Cashans pass, för som det ser ut nu så landar han o jag i Stockholm den 3 april!!!! Vi har inte beställt biljetten ännu men det ska göras iunder kommande dagar :) Vi stannar då i Svea hela april ut!!! Så gött ska det bli må ni tro!!! Tråkigt bara att jag faktiskt kommer missa Annas o Kalles bröllop, men men.....tråkigt också att vara utan min karl så länge men det får gå! Jag får la trösta mig med baconost.

Efter posten for vi till fotografen o tog fina bilder på familjen o på Lillefoten! han var en riktig superstjärna! Fotografen sa att vi borde låta han modella på riktigt för hon sa att han var ett riktigt modellbarn, då blev jag mallig!!! Men jag vill inte, om han vill o kan när han blir äldre får han själv ta det beslutet.

Nu lagar Curtan quesadillas! muuuums!!!!!

Imorrn bär det av till hans föräldrar på lunch!!

nano nano

2 comments:

Anonymous said...

Vad skönt att komma hem till sverige :) Den April månaden kommer nog att gå fooort :D

malin&pontus said...

åh va kul att ni kommer! tråkigt att du inte får maken me dig:/
o att du missar bröllopet men ändå! hoppas du kan klämma in mig o pontiacen en stund???
pöss