Friday, February 13, 2009

Vi gör som Martina Blå tycker jag!

På tal om alla hjärtansdag

Jag tycker att vi alla skall enas och skicka vidare denna ros med ordspråket till alla våra nära och kära så här inpå alla hjärtansdag.
Kopiera bild och ordspråket och lägg den i ett inlägg och länka till dem du tycker är värd en härlig kärleksfylld dag!


Kärleken övervinner allt, låt oss därför överlämna oss till kärleken.
-Vergilius-












Jag vill ge denna ros till hela min familj, systrar, bröder, kusiner, morbräder, farbröder, mostrar o fastrar, farfar o syskonbarn! Lämnar ingen bakom!
Dessutom vill jag ge en till Min älskade Cash o min fina Curtan!
Andra som får en är:

Anna o Kalle

Gina

Cabelin m. Familj

Candra o Peter

Sina, Micke o Emmie

Alla vännerna i Borås!

O självklart Martina, Hennes Pershimon, Lilla Vega o den lilla Grodan i magen!!

Har jag glämt någon? Antagligen, men om ni känner att ni borde få en så har ni rätt! Jag är bara lite glämsk så här innan frukost! Kysss






1 comment:

Anonymous said...

Taaack hjärtat =)
Rosor, pussar o kramar tebax till dig, Cash & Cutan <3