Sunday, February 22, 2009

En liten sjuk


Igår vart Banan plötsligt jättevarm o när jag tog hans temp hade han 39. Stackars liten tuttemöjj! Det är hans första sjuk, förutom då i somras när jag trodde han var förkyld men det visade sig vara allergi. Nu har han feber, snorar o hostar, o till på köpet kommer det ju tänder så det är inte lätt att vara Cash i dag :( Fast han äter ju som han ska o allt o emellan varven leker han allt lite. Idag på lunchen fick han hålla skeden själv o grejja o så gav jag honom lite oxå....annars hade inte allt för stora mängder hittat munnen, men roligt hade han! Igår var vi hos Curtans föräldrar o då lånade jag deras våg o såg att jag nu väger 50kg! Exakt pre-gravvo vikt! Gött....fast man ser ju inte riktigt ut som förr, allt är ju lite bredare o lite lösare...hehe men det var det baske mig värt! Nu ska jag ta min lille snorkråka o se om han kan tänkas vilja nana en stund. Curtan har börjat nytt skift o jobbar nu 16:30-01:00 lör-ons med torsdag o fredag ledig. kyss

4 comments:

Anonymous said...

usch hoppas söt snart blir frisk :( Här är det oxå tänder på g.. Bajsblöjja efter bajsblöjjs ;P Hoppas allt är bra annars, shit 50 kg är då inte mycket.. ;P

Anonymous said...

Nemen ohh e lilleman sjuker..
krya på sig Cashan!!!
O lilla mamma då! 50kg!
Du e ingen tungviktare precis.
Duktigt kämpat! Såg lite nya pics på bdb o du e så fin så. Det e ni båda två! Syns att vi jämt missar varann på msn, men när det klaffar ska vi fasiken snacka lite=)
Ska berätta lite lattjo grejjer.
Massa pussar till er in da USandA<3

Anonymous said...

SYND skulle det ju stå!!!

malin&pontus said...

krya på lille<3