Wednesday, February 4, 2009

TRÖTT

fifaen säger jag bara....jag är så sleten! Vet inte riktigt varför dock...ingen rolig mamma idag, jag försöker grejja o busa men jag är så trött att jag känner mig alldeles avskärmad. Får gå o lägga mig tidigt ikväll. Tröttheten kan bero på att jag o Lille inte har kunnat ta en promenad på en månad nu..Det är 3cm tjock is överallt o mellan 15-20 minusgrader ute. Hoppas vädret lättar snart så vi kan gå ut!!!

Idag har DOG-The Bounty Hunter stått på i bakgrunden....han är rätt frän han, DOG.


Har fått höra att vänner till oss kanske ska separera, tråkigt sånt tycker jag.


MEN! STEELERS VANN FANIMIG!!! WOOHOO

1 comment:

Anonymous said...

Ibland e jag med sådär dötrött så kroppen bara värker o tyvärr har jag inga vettiga råd att ge förutom att VILA så mkt du nu kan...

Hoppas du känner dig piggare imon stömpan! Puss