Thursday, February 12, 2009

Köttbullar och makaronlasagne

Idag har jag och Lillefot varit produktiva må ni tro mina vänner! På morgonen ställde vi oss o gjorde köttbullar med gräddsås, jag brynte köttbullarna lite och sen lät jag dem puttra ett bra tag i såsen! Göttans! Dessa ska imorgon tjäna som del av födelsedagspresenterna vihar med till Curtans pappa som fyller 61. Han brukar malligt säga till alla som orkar lyssna och alla som ínte gör det att "My daughter in-law can make gravy outta pretty much anything.." Det är kuligt tycker jag!

Sedan sov Bananisen en stund o efter det bidde det lunch! Sen gjorde vi iordning lasagnen som skulle bli kvällens middag. Nu blir det Hells kitchen!

2 comments:

Anonymous said...

Vad du är duktig! Tänk om jag hade hälften av din energi... Sköt om er! Kram Johanna

Anonymous said...

En liten notis till din på min blogg,
ha en fin helg
mvh Martina